Mini interviju sa Ljiljanom Drakulić - autorkom Modnog Magazina


Danas smo na našem blogu ugostili novinarku i autorku emisije Modni Magazin – Ljiljanu Drakulić. Sa ovom izuzetnom damom smo imale priliku da sarađujemo na Serbia Fashion Week-u, te smo došle na ideju da napravimo ovaj mini intervju koji je pred vama.

Modni Magazin je nastao 2006. godine, i bio je prva emisija u našem gradu koja se bavi našom omiljenom temom – modom. Ovo je jedina emisija koja je uspela da dovede Beograd u Novi Sad, i prošeta našim ulicama neke od najpoznatijih ličnosti iz javnog života. Ukoliko još niste imali priliku da pogledate ovu emisiju, a veliki ste ljubitelj mode, mi vam je od srca preporučujemo!


Ns za Dž: Kako ste došli na ideju da pokrenete modnu emisiju?
Ljiljana Drakulić: Nikada nisam mislila, niti želela da radim modnu emisiju, a modu uopšte nisam pratila. Nisam poznavala tadašnje modne kreatore, niti sam ikada bila na modnoj reviji. Ali MODA je htela mene. Kada sam počela sa radom u jednoj novosadskoj TV kući, urednici su odabrali mene za taj posao. Sećam se da sam bila uplašena, ali sam ubrzo počela da uživam. Sa mnogo ljubavi sam osmislila projekat Modni Magazin pre 8 godina. U početku sam obilazila novosadske butike, prodavnice nakita i obuće trudeći se da napravim što bolju ponudu za gledaoce. Kasnije je projekat donkle promenio koncept i proširio se. Ugostili smo mnoge javne ličnosti iz sveta muzike, filma, mode i sporta. Zajedno sa njima sam obilazila novosadske prodavnice i na jedan zanimljiv, duhovit način smo pravili razne modne kombinacije za gledaoce. Trudimo se da ispratimo sve modne događaje u Srbiji, ali njih na žalost nema dovoljno, ali s obzirom da smo malo tržište to je opravdano.


Ns za Dž: Šta mislite o modnoj sceni u Srbiji? 
Ljiljana Drakulić: Ono sto me posebno raduje su nove mlade grupe dizajnera, a kako Srbiija ima zaista mnogo ozbiljnih modnih kreatora, ne bih želela nikoga posebno da izdvojim.

Ns za Dž: Da li Srpkinje prate modne trendove?
Ljiljana Drakulić: Srpkinje prate modne trendove, ali ono što meni lično smeta je preterivanje u detaljima. Imam utisak da su devojke uniformisane, da uvek izgledaju kao da su spremne za neki nastup. Ne dopada mi se što naše devojke često mešaju scensku garderobu sa onom za svaki dan. Kroz svoj stil imitiraju javne ličnosti, a ja bih volela da budu više svoje jer trendovi dolaze i odlaze. Dakle, moja preporuka je - Budite svoji!

Ns za Dž: Koji je Vaš omiljeni dizajner?
Ljiljana Drakulić: Moj omiljeni dizajner je moja velika prijateljica Svetlana Horvat. Volim da nosim njene predivne komade, tačnije dve jakne - crnu i belu kombinaciju kože, ručnog veza i Swarovski kristala. Takođe, spomenula bih i Mariju Šabić, čije predivne haljine prosto obožavam i imam ih nekoliko, za sve prilike.


Ns za Dž: Ko je najbolje obučena javna ličnost u Srbiji?
Ljiljana Drakulić: Ne bih se usudila da komentarišem ili izdvojim neku određenu javnu ličnost. Smatram da je javnim ličnostima sve dozvoljeno jer njihov posao zahteva da budu drugačiji, a na nama ostaje da izgradimo svoj lični stil i da budemo jedinstveni i svoji.






Коментари

Популарни постови са овог блога

Plazma dezert u čaši

Youmart - ukrasne kutije

Robna kuća Duga u Temerinu